A A A K K K
для людей із порушенням зору
Матусівська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Дистанційне навчання та дистанційна робота педагогів Матусівського НВК №2 у режимі карантину

Дата: 06.04.2020 12:22
Кількість переглядів: 490

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»,    наказу Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19»,  Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України  від 04 жовтня 2006 року №359, Розпорядження Матусівської сільської ради від  11  березня 2020  №  01-04/9  «Про закриття НВК на карантин та переведення учнів на дистанційну форму навчання»,  наказу Матусівського НВК №2 від 11.03.2020 року №19 «Про   призупинення освітнього процесу  в закладі та переведення здобувачів освіти на дистанційну форму навчання»,   в зв’язку   з ускладненням епідеміологічної ситуації та з метою обмеження розповсюдження коронавірусу СOVID-19  запроваджено у Матусівському НВК №2 запроваджено дистанційне навчання та гнучкий (дистанційний)  режим роботи працівників навчально-виховного комплексу.    
Тож перед педагогами постало   непросте завдання: як організувати продуктивний освітній процес дистанційно? На допомогу організації і впровадженню дистанційного навчання  прийшли   інформаційні комунікаційні технології. Адже  освітні програми потрібно виконати, а до кінця навчального року лишилось не так багато часу.   Щоб впоратись із цією непростою ситуацією, дистанційе навчання учнів,   педагоги   використовують      безкоштовні сервіси Classmill.com та Google Classroom. На цих онлайн-платформах   триває робота в режимі реального часу  та  за   завданнями  для домашнього опрацювання. Вчителі контролюють виконання домашніх завдань з вивчених тем дистанційно,   оновлюють домашні завдання, змінюють   термін виконання, прослідковують, коли було виконано завдання  учнями, оцінюють їх, та отримують від учнів   проєкти, а самі, на допомогу кращого засвоєння теоретичного матеріалу, завантажують відео- чи аудіо файли. Також   для дистанційного навчання учнів  педагоги використовують  соціальну мережу Facebook.   В основному, для  перевірки письмових завдань  та  читання напам’ять віршів, уривків художніх творів  на допомогу прийшли додатки Viber та WhatsApp.  Вчителі та учні  використовують ці ресурси тому, що вони  забезпечують доступність у взаємообміном  інформацією, фотофайлами, що сприяє співпраці.  Це дуже просто і ефективно.
 Педагоги під час карантину      використовують можливість  для самоосвіти, покращуючи свої знання з ІКТ, інноваційних технологій, з педагогіки та  психології.  Для цього вони використовують онлайн-ресурси: EdЕra, «На урок», «Всеосвіта», портал Міністерства цифрової трансформації «Дія», «Мій клас», «Prometheus», «TKUMA institute» та інші. езультативність цієї роботи є отримані сертифікати. Педагоги беруть участь у різних вебінарах, ознайомлюються з новими нормативними документами МОН України, опрацьовують фахову літературу, обирають веб-сервіси для дистанційного навчання, готують та розміщують власні розробки на сайтах.  Навчання в умовах карантину сповнене позитивом!  Серед педагогів проведено флеш-моби:   декламування віршів Тараса Шевченка, Ліни Костенко, відео опубліковано у мережі Facebook,  на сайті нашого закладу.  
Отже, дистанційне навчання має свої позитивні моменти: діти  навчаються працювати самостійно, виховують у собі силу волі, витримку, бажання до освоєння нового навчального матеріалу та опанування нових  інформаційних технологій.  А серед  недоліків - необ’єктивне оцінювання знань учнів (діти використовують готові домашні завдання, які розміщені  в Інтернеті),   не всі форми і методи вивчення нових тем підлягають  вивченню у формі он-лайн. Адже сучасний ринок освіти пропонує масу можливостей навчатися дистанційно. А з вільним доступом до Всесвітньої мережі Інтернет,  вдосконаленням  інформаційних комунікаційних технологій дистанційна освіта стає можливою і ефективною.  Але   з головних  передумов до такого навчання - бажання наших учнів отримувати  знання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь